Tevredenheid

Wij zijn er om u te helpen en doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan gebeuren, dat u niet tevreden bent: laat het ons dan weten. Wij kunnen leren van elke klacht en zullen samen met u zoeken naar een zo goed mogelijke oplossing. Een gesprek kan al veel onduidelijkheden wegnemen. 

Mochten we er samen niet uitkomen, dan kunt u via onderstaande link meer lezen over de klachtenregeling van de Nederlandse Maatschappij voor Tandheelkunde (NMT).

De klachtenregeling voldoet aan de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector (WKCZ).


Wij vinden het van groot belang om inzicht te krijgen in de ervaringen van onze patiënten met betrekking tot onze dienstverlening. Om dit in kaart te brengen voeren wij iedere 5 jaar een patiëntenenquéte uit onder onze patiënten, met een looptijd van 1 jaar. De laatste enquéte hebben wij in 2020/2021 uitgevoerd, deze keer met 'Patiënten vertellen'. Wij zijn erg trots op de totaalscore van een 9,2 voor onze praktijk!

Copyright Praktijk voor Parodontologie & Implantologie Created by LR Internet